Trójwymiarowy wydruk
Błyskawiczny rozwój technologi informatycznych dotknął zarówno branżę reklamową. To właśnie poprzez zaawansowane pomysły drukowania dzisiaj można tworzyć interesujące projekty. Przykładem może być choćby letterpress. I o ile typografia używana była w drukarstwie od wielu lat, to dopiero teraz została doceniona przez drukarzy, a przede wszystkim klientów, którzy masowo decydują się na druk taką metodą. Polega ona na odbijaniu nadruku na miękkim rodzaju papieru. Bardzo częstokroć do tych prac nie używa się też barwników. Wówczas samo tłoczenie spełnia swoją rolę, dodając wydrukowi kontrast. Co ciekawe, przedstawiciele różnych agencji reklamowych niezwykle chętnie łączą ze sobą nowe metody druku.
Perfekcyjnym potwierdzeniem tych słów są wizytówki kaszerowane, które drukuje się z wykorzystaniem sposobu tłoczniowego. Zamiast tego na gotowe wydruki nakłada się jeszcze specjalny lakier, który nie tylko zabezpiecza przez zniszczeniem, natomiast zarówno poprawia atrakcyjność naszego projektu. Na taką sytuację w reklamie wpływa też gigantyczna konkurencja. Nic więc dziwnego, że agencje prześcigają się w coraz to nowszych pomysłach. Muszą ponieważ ściągnąć do siebie odpowiednią liczba klientów. Co więcej, ich marzeniem jest to, aby wspomniani kontrahenci byli ich stałymi bywalcami. Dlatego też olbrzymie firmy mogą liczyć na ważne rabaty i bez wątpienia pierwszeństwo w zamawianiu nowych gadżetów. Sporo z nich dzięki nowoczesnym sposobom reklamy jest bardziej widocznych, a co za tym idzie osiąga znakomite wyniki sprzedaży.
Perfekcyjnym potwierdzeniem tych słów są wizytówki kaszerowane, które drukuje się z wykorzystaniem sposobu tłoczniowego. Zamiast tego na gotowe wydruki nakłada się jeszcze specjalny lakier, który nie tylko zabezpiecza przez zniszczeniem, natomiast zarówno poprawia atrakcyjność naszego projektu. Na taką sytuację w reklamie wpływa też gigantyczna konkurencja. Nic więc dziwnego, że agencje prześcigają się w coraz to nowszych pomysłach. Muszą ponieważ ściągnąć do siebie odpowiednią liczba klientów. Co więcej, ich marzeniem jest to, aby wspomniani kontrahenci byli ich stałymi bywalcami. Dlatego też olbrzymie firmy mogą liczyć na ważne rabaty i bez wątpienia pierwszeństwo w zamawianiu nowych gadżetów. Sporo z nich dzięki nowoczesnym sposobom reklamy jest bardziej widocznych, a co za tym idzie osiąga znakomite wyniki sprzedaży.